אודותי
לאחר הסמכה כמורה לחינוך מיוחד (סמינר הקיבוצים בת"א), ושנים של עבודה בהיבטים שונים ומגוונים של תחום זה (בגני שי"ח ברמת-השרון ובנווה-שרת, בפרויקט ראשוני לכישורי למידה בשכונת שביב, הרצליה, ובריכוז הטיפול בילדים בעלי צרכים מיוחדים בבית הספר הדמוקרטי בחדרה) ממשיכה ללימודי התראפיה באמנות באוניברסיטת חיפה.
לצד הכשרה בתראפיה הקלאסית פוגשת את הפסיכולוגית ויטקה קובנר, תלמידתו הבכירה של ד"ר שטרן והדמות המובילה בהנחלת תורתו בארץ. לצידה של ויטקה עושה שנים של הכשרה והדרכה אישית בעבודה עם ילדים בכל הגילאים בשיטת הטיפול הלא-מילולי בצבע, שנים שמסתיימות רק עם יציאתה של ויטקה לגימלאות. בצד התיאורטי של תורת שטרן לוקחת חלק בקבוצת הלימוד של הפסיכולוגית רחל שמיר, תלמידתה הבכירה של ויטקה.
בשנים שלאחר מכן, ולצד העבודה הפרטנית בבית, עובדת כתראפיסטית במספר בתי-ספר באיזור השרון, בפרויקט טיפולי יחודי בפנימיית "בית הנער" בעין-ורד, ובפרויקט טיפולי משולב בבית הספר החקלאי בפרדס-חנה (מכללת "שילובים").
עיקר עבודתי היום בקליניקה הפרטית בבית כתראפיסטית באמנות לילדים, בני נוער ומבוגרים, כמדריכת מטפלים באמנות וכמעבירת סדנאות בשיטת ד"ר שטרן למטפלים, לאנשי מקצוע, למכללות ומוסדות חינוך.